your my kryptonite

Idag vaknade jag halv 8, hehe. Flög upp och gjorde iordning mig. Men trots mitt spring mellan rummet och toan kom jag 10 minuter sent.. Jag brukar bara komma några minuter sent. Men nu går det snart överstyr. Och jag har hört, som jag tror alla har, att man kan få indrag på sitt studiebidrag om man "skolkar" eller är borta mycket - om man kommer sent varje morgon kanske det kan göra mig fattig.. Det är nog inte värt de där extra 20 minutrarna i sängen då.
I skolan hade jag spanska, kemi (!"#&¤%!!), Cad, Bild&Form och Engelska. Ifall någon är intresserad. Efteråt åkte jag med Josse till Mellbystrand och hoppa av hos Liz, spenderade min eftermiddag med henne :) Längesen vi sågs, förra året till och med! woah..
Känner att jag vart osocial den senaste tiden, men så blir det när man har mycket plugg. Imorgon ska vi till Varberg med klassen och några andra TC-klasser. Härligt. Lång bussresa dock, men den blir säkert skojig hehe!

Nu är klockan 2200 och jag täänkte hoppa in i duschen, japp bokstavligt hoppa in! Sedan gå och lägga mig, kan INTE försova mig imorgon så får lägga mig i tid.
Här får ni några musiktips:
Skillet – Lucy
Ed Sheeran – Kiss Me
The Wanted – Glad You Came

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0