Stallet

Rubriken säger väl vad vi gjort idag, vi var i stallet! Vaknade gjorde jag vid halv 10 av att jag låg med huvudet åt fel håll, med kudden hos fötterna. Inte så skönt för nacken, men skönt för kroppen för man får liiite mer plats på det sättet när man ligger bredvid Caroline.. Så vi bestämde oss för att vi ska göra så hädanefter - att vi inte kommit på det innan?!
Frukosten denna dg blev en blåbärs smoothie - mums! Och lite mackor. Vi åkte till stallet typ 2, Madde hämta oss. Vi red ut och jag fick ta Storm, hehehe liten plutt det där. Men rätt go :)
Vi har nu precis kommit hem och ätit en god middag. Jag har tagit en varm dusch och nu funderar vi på att skriva manus till får kommande film - ohhh spännande! Ni har väl inte glömt vår förra ;)
Senare ikv är det TV dags, Gladiatorerna börjar juu! Legendariskt .

Xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0