Sälen

Har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte kommit in på blogg.se, trodde hela tiden att internet inte funkade - men det var lite konstigt för jag kom in på facebook och twitter... Men jag tänkte att de var fel på blogg.se.
Men så idag när jag försöker ser jag att jag inte skrivit in inloggningsuppgifterna......... Haha! Trodde dem sparades för det gjorde dem i början. Aja, im here now!

Har åkt skidor och snowboard hela veckan. Skidor är som Alltid ganska långtråkigt, men rätt skönt. Även om jag tröttnat på det kan jag medge att känslan av att åka utför en backe full med snö och med solen i ryggen kan va rätt härlig. Snowboard däremot, som jag testade för första gången den 1a januari, är roligare! Men också svårare.. Men det var lättare än jag trott, jag klarade att stå upp på den där hala brädan och jag klarade att göra ett antal coola svängar innan jag ramlade pladask på handleden. Den stukades och blev svullen och blå. Men inte skulle det stoppa mig inte! Inte fören jag ramlade 3 gånger till på samma handled.. Så nu är den tillbaka lämnad hos uthyrningen i gott förvar. Hehe.
Förutom att ha åkt skidor och ha skadat mig har jag ätit gott och druckit varm choklad. Bastat varje dag har jag också hunnit med, underbart :)
Just nu sitter jag i värmestugan ihopknölad med flera hundra andra svettiga människor, fast jag är inte speciellt svettig eftersom jag varit på fotorunda i trollskogen. De bilderna får ni se när jag kommer hem!
Imorgon är det sista dagen, men vi ska bege oss tidigt - det är en rätt lång väg hem som sagt. När resten av min familj åker hela vägen till Laholm hoppar jag av i farten i Uddevalla på middagsvägen 32!! Där stannar jag i 5 dagar. Ska bli kul :3)

Här får ni lite mobil bilder att njuta av en stund, byeee! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHAHA JÄVLAR VILKEN GRAN

2012-01-04 @ 22:31:42
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0