Hem

Idag åker jag hem till o- snöiga, platta men endå goa laholm. Det blev ingen bloggning igår eftersom mobilen dog + eftersom att internet segade. Så kan ju berätta lite vad vi gjorde nu.
Jag åkte med Caroline till skolan vid 8. Ganska tidigt.. Men sedan visade det sig att dem hade sovmorgon, så vi gick sitta där och vänta ;) sen, när lektionen väl skulle börja och carro ska presentera mig för lärarn - säger hon att inga utomstående får va med i klassrummet?? Åååh.. Så jag fick gå ut igen innan jag knappt kommit innanför dörren. Men jag gick istället till stan och mötte upp Emma och Malin. Fika och hade det trevligt det trevligt med dem :)
Efter det blev det stallet, de skulle ha lektion, jag tänkte kolla på. Men rätt som det är börjar det snöa nått otroligt, och dessutom bli kallt.. Så jag stannade inne och småkikade genom fönstret då och då. Redigerade klart vår film också, så nu är den klar. Hehehe!
Jaa, de var nog vad gårdagen innehöll. Skriver om idag i nästa, annars blir det nog ert rätt jobbigt och långt inlägg;) byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0