hej igen.

hahahahah okej. Jag har inte bloggat på - åratider. Hänger mer på twitter nu för tiden and fangirling about One direction. U know. Hehe. Har faktiskt 134 followers nu, yeah like a baows. Men jag har tänkt att jag ska börja här igen kanske, kanske, kanske? Om någon bryr sig ;)
Börjandet får se ut såhär, enjoy:
Idag har jag varit i skolan och... (btw det känns as skönt att skriva igen efter så lång tid! att jag inte saknat bloggandet!? shit) ja som sagt, jag var i skolan och hade först teknik. Vi påbörjade vårt nya projekt - Miljö, kvalité och energi. Ska bli skojskoj. Sedan hade vi kemi.. *onda blicken* Jag hatar verkligen det.. jag vet att hata är ett starkt ord men eftersom kemi är så starkt svårt får jag ta till med hårdhandskarna. Tur att jag bara ska läsa denna kursen och inte kemi 2 också! puuh. Det är inte det att jag hatar själva ämnet, men jag får ingen hjälp... vissa lärare kan bara va.. asså åh. Iallafall, efter kemi lektionen var jag arg som ett lejon som inte fått mat på en vecka.. så jag stoppade in hörlurarna och lyssnade på höög musik, denna spellistan blev det: My chemical Romance Det är mitt sätt att hantera ilska på. Guud jag var så arg. Men ni kanske inte vill höra så mycket om det.. Hehe. Efter svenskalektionen med musik och "mycket" skrivande på min novell kändes det bättre iaf. För övrigt var det en rolig dag. :)

Annars har jag planerat in mycket i mitt schema nu i slutet på januari/början på februari. På tisdag ska jag och TC- colleget från skolan till Varberg - kan inte låta bli att tänka på min&Carros tripp dit när vi hälsade på Englandsvänner, gud det var det roligaste jag gjort - iaf ska vi dit och vara på någon UF kickoff. Checka läget liksoom. Och på ONSDAG är det Harry Styles födelsedag! Då blir det mycket grattande på twitter, hihi ååh lille 18 åringen, min sockertopp :')  skoja... fast skojar egentligen inte.
På torsdag ska jag ta mig en tur till Göteborg, där möter jag Caroline för att sedan gå vidare mot Scandinavium. Vi ska på Göteborg Horseshow-möte, eftersom vi ska vara funktionärer där - KUL! :')
Och sedan - jag får ju inte glömma! - så är det ju min föelsedag nu i februari också! 17 år nu, wiho :)

bye xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0