Hähähää

Idag har vi gjort mycket hörrni!
Det började med att vi åkte på dop, Carolines sysslingbarn var det eller något. Hans namn blev: Junior. Sött, japp!
Efteråt fick vi smörgåstårta, kladdkaka och kaka! Hehe :3 men jag och Carro han inte stanna tills det var helt slut för 14.55 bestämde vi oss att ta ett tåg till Göteborg och kolla på bio, tåget skulle avgå 15.15, vi hade alltså 15 minuter på oss. Men jodå, vi hann dit! Men kom vi till göteborg? Nej, för det visade sig att tåget var en buss. Och den gick från ett helt annat ställe, så den hann vi inte med. Vi blev rätt arga... Så vi gick till Hemmakväll istället och tänkte hyra en aggressiv hemsk skräckfilm som hjälp med att få ur oss våra ilskor. Men det blev en komedi istället - be kind, rewind. Som förresten var den dåligaste långtråkigaste film jag någonsin sett efter Benjamin Butters otroliga liv. Denna var så sjukt amatöraktig och knäpp så ja vet inte vad!..
När vi kom hem från hemmakväll åt vi middag med hela Apelryd familjen. Sedan spelade vi bordpingis i garaget
en låång stund. Hehe det va kul. Jag vann nästan två gånger, dem blev förvånade över mitt spel. Kanske borde satsa på det?!
Efter detta gick vi in och då skulle vi dansa ut julgranen, vi dansa och dansa till världens längsta jul låt. Lilla Nicole gillade det nog!;)

Nu är klockan 00.00, och imorgon har Caroline skola första dagen efter jullovet. Jag ska hänga med och checka in hennes klass. Det kan bli spännande, om vi nu ens kommer dit. Vi är antagligen ganska trötta imon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0