carrots, cats, spooooons oh no, flip ya hair in da mirror. Food.

Tänkte passa på att berätta lite om mitt fangirl över One direction också, nu när jag ändå är igång. Jag är ganska addicted.. fast i som en directioner skulle säga: I´m dedicated. Yeah boss.
Allt började med att Lovisa min syster visade mig ett par Videodiaries  som fem killar gjort under deras tid på X-factor UK. I början tyckte jag bara dem va ett gäng söta killar som satt och skojade - om allt - men sedan var jag som fast. Jag kollade videodagböckerna om och om igen med min syster och vi skrattade lika mycket varje gång. Dessa killarna är verkligen underbara. Alla deras personligheter samlade i ett band = perfection. One direction, woh. Det rimmade. Efter the videodiaries började jag kolla massa andra videor, som t.ex. deras första musikvideo till singeln: What makes you beautiful. Som har 44.5 miljoner(!) views nu på Vevo/youtube. Åh jag är så stolt över dem :')
 Allt detta fortsatte och nu kan jag nästan alla interna skämt. Rubriken till exempel - den fattar ni inte om ni inte är som jag - en directioner. På twitter följer jag massor utav andra tjejer som också älskar One direction och flera av dem följer mig. Vi har nästan tagit över twitter - så många är vi. We owns the World Wide Trends. bro.
 Killarna har nu precis gjort sin första turne någonsin - Up all night - som tar slut idag. Och jag vet inte hur många galna videoklipp jag sett därifrån, allt från tamponger till BHar har kastats på scen och en tjej har hoppat upp på scenen och sprungit runt. Haha. Jag önska att det var jag, fattar ni hon är en legend nu! Killarna har också blivit nominerade till Brit Awards för bästa singel. Och jag har röstat ett antal gången hehe :c Hoppas dem vinner :) det är dem värda. De har också gjort två andra musikvideor och snart kommer en till. OCH det kommer en ny låt också - det är en b-side till låten One thing. I Should of kissed you. Heter den - här är en preview om ni vill lyssna - riktigt bra! Ååh det finns så mycket att berätta. Jag skrek till exempel häromdagen när deras låt kom på radion.. omg?! Inte likt mig.. fattar inte vad som hänt. Hur kan jag gilla ett boyband? Jag som älskar rock.. Det är till och med ologiskt i mitt huvud, haha! Men jag antar att det är deras personligheter som gör det, plus att dem är så begåvade. Och jag grät nästan imorse när jag vaknade ur en dröm precis innan jag skulle träffa Harry från bandet.. jag trodde det var sant och att jag missat världens största chans. Crazy. Som man säger på twitter: #fangirlproblems.

Här är en video som en underbar Directioner har gjort. Underbar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0